Malin

Hejhej:)
Jag är jättetrött men ändå inte, men mamma och Elin kommer antagligen och ska gå och lägga sig snart, och då måste man vara snabb, vill inte släcka och vara uppe sist, scary :P

Ass¨jag har typ blivit helt beroende av Buffy - the vampire slayer, fast jag har sett dom flesta avsnitten för länge sen, men dom är så bra!!! hihi :) Jag har suttit timmar i sträck den här veckan, inte bra :P


Buffy & AngelBuffy & SpikeBuffy & Riley

Jag hade tråkigt så jag letade upp massa bilder, men nu orkar jag inte mer :)

Godnatt! <3

Kommentarer
Postat av: Emmao

Haha Buffy suger!!

2008-01-12 @ 11:54:38
Postat av: Malin

Nej, asså Emma, du är mobbad!!!!!!!!! :P

2008-01-15 @ 20:27:00
URL: http://malinoemmao.blogg.se
Postat av: Emmao

Nej DU ÄCKLIGT BAJSHUVUD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

2008-01-16 @ 19:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0