Emmao-Iron Maiden!!

Hej allihopp!! I onsdags så var jag och en kompis och såg IRON MAIDEN på stadion!!! Det var jätte bra och eddie var där! Som mumie och med framtidskläder! Konserten var en återskapelse från 1985 turnén så dom spelade massor av gammla godingar :D ! hihihi Maiden
Jag skulle ha skrivit innan men jag hade inge internet.
Oo jag fyller år på lördag!


Det här är Eddie Jag har en tröja med det här motivet!




Fallen angel med iron maiden!



Doctor doctor med Iron Maiden, UFO gjorde orginal låten men den här är lika bra tycker jag!



De här var förband till Iron Maiden, tycker melodin är bra

Kommentarer
Postat av: Svenlinnea

Wonderful site. Please continue this great public service.

2009-02-02 @ 10:59:12
URL: http://svenlinnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0