Malin

Hejhej:)

Idag så har jag varit i sumpan och letat efter One Tree Hill box säsong 4, men den fanns varken på åhlens eller ica maxi, så nu är jag skitstörd, för den har alltid funnit på åhlens och dom hade typ alla andra sorters boxar på ica maxi, aja, Elin och jag ska cykla till sumpan imorgon igen ås ska vi leta mera :P Det är fett jobbigt, man måste liksom cykla eller gå eller nåt sånt eftersom bussarna strejkar, och det kna hålla på i flera veckor om dom inte kommer överrens, och snart kommer det förflytta sig till alla delar i sverige också, plåååågigt! menmen...

Efter det så åkte jag hem till Lotta och vi har spelat lite data, kollat lite på Bruce den allsmäktige och hoppat studsmatta, fast det var ganska varmt att hoppa, menmen :D Kom hem för någon kvart sen och snart så ska vi äta ;D



Jusste, Imorgon så ska vi kanske vakta Morris, och möjligen nån mer, men vet inte vilken (dom har 3 hundar) hihi, älskar Morris, och han älskar mig, haha :D


Men nu ska jag göra något annat, det är för varmt för att sitta vid datan :P

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Axeliris

Spirits are speaking in my dreams and other ways

2009-10-05 @ 14:38:28
URL: http://axeliris.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0