Malin

Hejhej:D
Sitter ähr och har tråkigt så tänkte att jag kunde ksriva ett inlägg, även fast jag inte har något att säga ;D

Kollar på någon film på 5an, men vet inte om jag orkar se den :P vi får se;D

Idag så har jag vrit och badat, det 'är så varmt, igår tex så var det 31 grader här, lika varmt var det i Grekland :D
Visst jag älskar solen och värme, men när jag sitter i mitt rum så blir det som en jävla blötbastu, och det är jobbigt :P haha:)

Imorgon så måste jag packa som fan, ska ju på konfirmationläger i 3 veckor och jag har inte ens börjar packa :S vet inte ens om allt är rent, åååååh, jag är nervös så jag skiter i att packa, men imorgon MÅSTE jag ju, för på måndag åker jag på morgonen, hiih, jag är så duktig :P

Sen om 3 dagar fyller jag år :D 15, jippi :D (den 30 juli)
Och idag fyller Emma år, GRATTIS, igen :D

Men nu ska jag nog kolla på filmen :D

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Emmao

Tack igen :D Ha så roligt på lägret!

2008-07-27 @ 16:43:01
Postat av: Vegarddiana

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.

2010-04-16 @ 14:03:56
URL: http://vegarddiana.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0