Malin

Hejhej:)

Sitter precis och kollar på Janice Dickinson Show, det är ganska tråkigt :P meen, det finns inget bättre :P

Igår så var jag ju på bröllop, och det var roligt, och sen när Sofie(min kusins fru nu da) kastade brudbuketten(stavas?!) så tog jag den, och det var lite pinsamt , har ingen bild på den eftersom att vi endast fotade med Elins kamera och den är inte tömd :P  menmen, det var ett fint och trevligt bröllop :D
Kom väl hem vid 2, nu har nästan alla åkt hem (vi hade 7 gäster, 3 kvar, men min moster ska stanna kvar ;))

Idag så har jag väl inget planerat, ska tvätta håret eftersom att jag har haft läggvätska och hårspray i håret så att mina korkskruvar skulle sitta i ;D


Vi hörs väl imorgon antar jag :)

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Nicolaytiril

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2008-11-12 @ 10:26:17
URL: http://nicolaytiril.20six.nl
Postat av: Nicolaytiril

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2008-11-12 @ 10:26:42
URL: http://nicolaytiril.20six.nl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0