Malin

Hejhej:)
Sitter i Fredriks rum och tänkte passa på att uppdatera lite eftersom att Ellinor klagade på mig idag i skolan :P

Igår så tog Elin studenten så då var jag ledig halvdag, också hade min klass konsert på kvällen, jag Ellinor, Lotta och Bellen sjöng :D Det var vääääldigt pinsamt och nervöst, men det gick bra ;D det var jättemånga som kollade :S:P hehe..



Idag så fick vi bara halvdag i skolan, eller vi hade ingen gympa eller hemkunskap eftersom att det är kärleksveckan för 9orna ;D Så när jag kom hem vid 13 ungefär så gick jag ut och satte mig och solade lite, men jag råkade somna så jag har blivit lite vääl röd, haha, så då ick jag och hämtade dricka och nåt att ligga på så stekte jag en timma på andra sidan också ;D hehe:P


Imorgon är det ju nationaldagen och då ska Lotta och jag nog gå ner till goldängarna och sen på kvällen så ska vi kolla på film hemma hos mig, hon ska kanske sova över, men inget bestämt :)
Haha, jag kommer ihåg när Cajsa och jag var där förra året, vi gick runt flera gånger och tog flera gratisprover och godis och allt möjligt, vi var typ där hela dagen och då var det skitvarmt så jag blev typ en rosa tomat, mohaha :D

Men nu ska jag gå ner och ta lite vindruvor :)



Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0