Malin

Hejhej:)
Jag har inte skrivit på länge bara för att bloggen har dampat, varje gång jag har försökt att ksriva så kommer det inte, det är därför det är 2 likadana inlägg lite länge ner;)

Men nu så ska jag försöka igen :)
Men jag måste bara berätta en sak först :D i fredags, på golfängarna så fick Lotta och jag 10 kr för att köra på sånhär chokladhjul, och då bestämde vi att vi skulle dela om den ena av oss vann, och då vann Lotta och då fick vi 2 kg Toblerone :D  Smarr :)


igår så red ju jag och Emma (som hon redan har skrivit om) och då fick jag rida Mistel igen :) det var roligt, och det var bara Emma och jag där, och vi skulle rida ut, men vi galopperade massa istället, och det  gick jättebra, det var ju typ som en privatlektion :)  och Elin x2 var med:) men nästa gång så ska Emma inte vara med och rida, tänk om jag blir själv då, fett pinsamt, fast då blir det ju värsta privatlektionen, men piiinigt!! :P menmen, vi får se;)

Och sen idag så har vi haft Klassensdag, och då skulle vi åka till Rålis, men alla tyckte det var för dåligt väder(NEJ, tycker inte jag!!!! VILL BADA!) så då gick vi till skolan och kollade på en film som heter Team America World Police, den var fett roligt :P Men sen så åt vi och sen så åt vi vår matsäck och sen så städade vi våra skåp och sen fick vi gå :)


Men nu vet jag inte vad jag ska skriva mer :)

1-2 dagar kvar till skolavslutningen:D:D

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Ellie

var den bra? (A)

2008-06-10 @ 18:05:24
Postat av: Emmao

Haha! Värsta lycko med tobleronen! Jag har alltid velat vinna en sån där bauta stor plopp på lyckohjul!

2008-06-11 @ 15:42:36
Postat av: Malin

Japp det var den :)



Mohahaha, smaaaaaarrr!! :D hihi

2008-06-11 @ 16:26:09
URL: http://malinoemmao.blogg.se/
Postat av: Eivindmonica

Very interesting & professional site. You done great work.

2008-08-21 @ 08:54:23
URL: http://eivindmonica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0