Malin

Hejhej:)
Jag är väldigt uttråkad :/ Håller på att kolla på Hell's Kitchen på 3an, och det är lite underhållande :P hehe..


Men idag har vi städat i skolan och sen kollat på fotbollsmatchen mellan lärarna och 9orna som slutar imorgon ;) 9orna vann med 6-4 (trro jag, minns inte exakt, men 9orna vann i alla fall) :P

Igår så köpte jag och mamma kläder till skolavslutningen och lite annat, 1 klänning, 1 vit t-shirt som jag ska ha under klänningen, 1 vit t-shirt aktig tröja, en tjocktröja med luva och t-shirt armar, 1 kjol, 1 par svarta ballerinaskor och 1 par vita ballerinaskor, men dom kanske jag ska lämna tillbaka ;)

Och sen så ska jag kanske till Grönan i helgen, men vet inte riktigt, Ellinor, jag, Lotta och Bellen skulle egentligen åka, men nu vill tydligen inte Ellinor åka längre, så vi ska se om Bellen vill åka, annars ska typ Lotta och jag åka ensamma, men vi får se ;)


Imorgon är det skolavslutning :D:D:D:D

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Ellie

tro det eller ej, men jag längtar fan tillbaka till skolan! :-|

2008-06-23 @ 17:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0