Malin

Hejhej:)

Sitter precis och kollar på Gossip Girl :) Sista avsnittet för säsongen :/



Hallå, igår när jag red, då fick jag vara helt ensam, jag skulle först ha Mistel, men sen precis när jag var färdig med att sätta på allt, så skulle jag byta till Amigo, men då fick jag hjälp med att fixa iordning honom så att det gick snabbare, och på ridningen så gick det jättebra, det var inte lika pinsamt som jag tänkte att det skulle bli :P och jag fick galoppera massor :D hihi, busigt, jag vill rida mer!!
Fast jag har väldigt mkt träningsverk, eftersom att Amigo är så fet :D hih, och för att jag fick lite träningsvärk från när jag var på Grönan i söndags, hade inte precis världens bästa skor om man säger så :P

Imorgon funderar jag på om jag ska åka till solnacentrum, eller jag funderar på om jag orkar :P hehe, men vi får se ;D

Nu börjar GG igen, så måste dra..

XOXO, Malin!

Kommentarer
Postat av: Gunnarkristiane

Excellent site. Well done. Seen that done for the people. I invite you to visit my site.

2009-12-14 @ 12:43:50
URL: http://gunnarkristiane.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0