Malin

Hejhej:)

Gick upp vid kvart i 7 imorse, så jag är fett trött, jag hann titta på 6 inspelade program(typ 4½ timmas program) innan pappa kom ner, sen så efter typ nån timma till så kom Elin och Emma ner :P
Sen vid 2 så åkte Emma hem och då kollade jag på Elina - Som Om Jag Inte Fanns (tror jag den hette) på kanal 1, jag har den, menmen :)




Sen  så har jag väl varit ute på tomten tillsammans med Morris, och nu sitter jag vid datan med Morris brevid mig utomhus på altanen :) Fast det börjar bli lite kallt nu, så funderar på om jag ska gå en minirunda med Morris eftersom att han varit ute i några timmar nu, men inte pissat på tomten eftersom att han är så duktig:P och sen så ska jag nog gå in.

Jag vill kolla på bio, men jag vet inte... vi får se ;)

Imorgon åker vi till landet, skulle egentligen åka idag, men vi måste köpa färg och sånt till Elin rum och eftersom att det mesta är stängt idag (eftersom att det är röd dag) så får det bli imorgon;D

Men nu ska jag gå med Morris, skriver kanske senare ikväll eller imorgon;)


Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0