Malin

Hejhej:)

Jag vet, jag har inte skrivit på aslänge, men har inte orkat, och på helgerna då jag brukar skriva mest så har jag varit på landet och sånt, jajuste, förra helgen så badade jag för första gången i år,  asså ute i en sjö, hehe :P

Och sen så har jag varit och kollat på Bio, "Fools Gold", den var bra :)


Och idag ås ska jag plugga Svenska Grammatik och sen så ska kanske Elin och jag gå på Bio, haha, då ska vi antagligen se "What Happens In Vegas" :) Men vi får see...
SF Bio: What happens in Vegas


Det är bara typ 4 veckor kvar av skolan, och jag kommer ha minst 5 prov, jippi, det är så jobbigt att dom lägger alla prov i slutet, menmen det är korkade skolan som bestämmer :P

Men nu ska jag kolla klart på sista avsnittet av One Tree Hill av säsong 2, heheh, sitter och kollar på boxar och håller på att dö av värme i mitt rum :)

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Emmao

Åååh har du badat? vad coolt! Var det kallt? Det var värsta varmt i helgen, jag hade klänning! Jag har köpt en grön klänning från myrorna för 85 kronor av märket vila. Värsta klippet!

2008-05-11 @ 22:22:31
Postat av: Malin

Haha, ja det var kallt :P
Oooh, kläänning :D Men bara ås du vet, det heter VÄRSTA KAPET! inte värsta klipper:P hihih

2008-05-14 @ 15:25:46
URL: http://malinoemmao.blogg.se
Postat av: Emmao

Man kan visst säga värsta klippet!!!

2008-05-16 @ 15:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0