Malin

Hejhej:)

Nu håller jag på att kolla på en film på 5an som heter Agent Cody Banks som jag även spelar in:P, ska väl se lite mer på den och sen så ska Elin och jag åka och köpa kinamat i sumpan :) Sen så ska vi bara vara hemma och göra ingenting:P


Idag så hängde jag med Lotta när hon provade på att rida, och jag fick gå brevid och sen när dom skulle trava så var jag tvungen att springa med, plåågigt :P hehe. Hon red Hilda precis som jag brukar göra:D

Men nu börjar filmen igen, så nu ska jag dra ;)

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Emmao

Vaa var du i stallet idag? Det var jag också!! typ 11- 13

2008-05-17 @ 22:47:04
Postat av: Malin

Haha, var du? Vad gjorde ud där??
Jag kom dit ca 13.15 :P

2008-05-17 @ 23:28:32
URL: http://malinoemmao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0