Malin

Hejhej:)
J a g   ä r   s l u t !

Idag så har vi haft idrottsdag och så åkte vi till Kallhäll och när vi kom fram så va vi tvungna(stavas?) att gå mer än 1,4 mil samtidigt som vi orienterade oss fram, och svarade på en typ tipspromenad :P Och det är himla jobbigt att gå så långt asså! Sen när vi kom fram efter typ 3 timmar så åt vi (jag, Bellen, Lotta & Ellinor gick tillsammans) och sen efter typ en timma så skulle vi gå ca 1,5km till busshållsplatsen och sen kom bussarna och dom va abonnerade eller vad det nu heter:P värsta ego vår skola är :P, alla typ 125st 8or krossades in i 2 bussar:P och då åkte vi till pendeltåget och sen i sumpan så tänkte jag ta bussen, men Lotta ville gå och då gick Ellinor och jag också, fett plågigt, så då gick vi hem från sumpan så nu är jag heeeeeelt död!!



Meeen, om en ca 30 minuter så ska Fredde och jag cykla till solnasimhall så ska jag kolla på när han simmar och sen så ska vi cykla hem, och sen ikväll så ska Fredde och jag cukla och spela tennis och sen hem igen, så jag kommer vara heelt död både idag och imorgon, oooch på fredag, hehe :) Men vi får se om jag orkar med tennisen ;)

Men nu ska jag packa så att jag har något att göra när Fredde simmar :P

Pusshej! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

grymmaste tävlingen, värde ca 15 000:-

http://mariapettersson.blogg.se/1210148735_rets_tvling.html#comment

2008-05-21 @ 16:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0