Malin - Kräftskiva!

Hejhej:)

Har precis kollat klart på Veronica Mars som jag hade inspelat eftersom att jag slutar så sent idag, så nu tänkte jag passa på att skriva ett inlägg, kommer antagligen inte bli så långt inlägg menmen :)

I helgen så ska jag vara på landet, åker nu, så måste skynda mig! imorgon så ska vi ha kräftskiva med massa människor, så kommer ha fullt upp ikväll, men imorgon så är det kräftskiva, jippi, älskar kräftor :D mhm, nu glömde jag helt bort vad jag skulle skriva, sååååå..... vi hörs :)

Här får ni massa bilder :D



Emma är en snorunge idag, och det är jag med, fortfarande, jag tror jag har smittat Emma :D *nöjd* mohahahah :D:D

Hörs senare!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0