Malin

Hejhej:)

Har inte skrivit så mkt, men i fredags ås var jag med Cajsa, Lotta, Julia, Ebba & Matte och kollade på film på kvällen, och på lördagen så skulle Cajsa och jag åka till stan, men hon fick inga pengar av sin pappa, så det blev inget :P så då hängde jag med pappa och Fredde och åkte till Solna Centrum och köpte lite där, Amy Diamond var där och sjöng och det var typ fullt med småbarn där :) och sen så gick jag, mamma och Elin och kollade på bio, Arn :D den sluta typ halv 12, så efter det ble det inte så mkt, idag vet jag inte riktigt vad som händer :P


Och imorgon så börjar Friskvårdsveckan, och vårt schema är fullt av tråkiga cpsaker, jippi, nooooooooot!! :P

Aja, försöker skriva snart igen :)

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Emmao

HAHAHAHAHA När jag skrev HAHAHAHAHA kom felstavat upp och föreslog HALLSTAHAMMAR!!! ANDRAHANDSLÄGENHET! FÖRSTAHANDSKUNSKAP!! HAHAHAHAHA det här var roligt!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!! Snart ska jag åka till ridningen! WIIIIIIIIIIIIIIIII rida!!!

2008-09-15 @ 16:08:59
Postat av: Malin

Asså emma du är så buuuuuusig :P:P moahhahahaahahahhahahahahahaahahahahahhahahahaah

2008-09-16 @ 18:42:47
URL: http://malinoemmao.blogg.se/
Postat av: Emmao

HAHAHAHAHAHAHAHAHA!! JAAAA!

2008-09-17 @ 16:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0