Emmao-Lite allt på en gång

Tjaba! Nu är jag 18! Några veckor sent men ändå. Jag vill skaffa ett id kort men man måste gå till skatteverket och det är så mycket flolk där (Hur vet jag det? Jo jag gick dit men vände i dörrn, höhö) men jag måste iallafall dit så fundera på att gå dit imorrn igen.

Köpte 1 boxen av Mc leods döttrar och det är riktigt bra! Kan rekomendera!



Hörredu Malin hur går det med Nana?? Visst är den bra? Jag vill se filmen!



Jag funderar på att färga mitt hår lila. Fast först måste jag klippa till en viss frisyr som jag vill ha men hittar ingen bra bild på hur jag vill att det ska se ut, lite svårt att förklara för frisören. Men här kommer lite bilder på lila hår. Men vänta! Lite längre ner kommer lite låtar också!









Och nu lite låtar

Florence & The Machine - Rabbit Heart (Raise It Up)



La Roux - Bulletproof


Kommentarer
Postat av: Du vet inte vad Nana är

Nana är ingen film! ._.' Det är en anime på ungefär 40 episoder. Det är stor skillnad mellan film och anime. Det finns Live Action men det gjordes EFTER att animen kom. Baka!

2010-11-15 @ 22:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0