Malin - Alla hjärtans dag!

Hej på er :D

Idag är det alla hjärtans dag, hoppas ni får en bra dag, själv så kommer Lotta snart hit och hon ska sova här och vi ska typ fixa låtar till min ipod (jag sket i att byta den till en rosa för expert fick aldrig in nya så jag behöll den silvriga) och plugga, och imorgon ska vi kanske gå och simma, duktiiigt :D



Andledningen till att jag inte har skrivit är att jag har kollat på Lost och pluggat hela veckan, men så blir det, ska försöka skriva mera! Vet ni?:D Igår så beställde jag Lost säsong 1, Prison Break säsong 1 (har säsong 2) och sen en Twilighttröja, från 3 olika "företag" så jag får 3 paket snart, yaaaay :D

Men nu ska jag springa iväg och kl' på mig (har precis duschat) för om några minuter kommer Lotta, vi får se om jag skriver senare ;)


En massa alla hjärtans dag kramar och pussar!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Ooh, från vilka "företag"? Svenska? Engelska? Jag måste få veta. ^^

2009-02-15 @ 12:42:59
URL: http://nallenellan.blogg.se/
Postat av: Malin

Mhm, Twilighttröjan var från www.discshop.se, Lostboxen ifrån www.ginza.se och Prison Breakboxen ifrån www.cdon.se :D:D

2009-02-15 @ 17:22:48
URL: http://malinoemmao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0