Emmao!

Goddagens allesammans! Jag har inte skrivit på länge så jag tänkte att det var dags! Så vad har hänt? Inte mycket, därav inte skrivit, en igår hade jag och en kompis mumsmums tävling (jag vann!) och lite mumsmums krig hoho, mumsmums är nästan som klister.


Men nu är jag nervös eller som Milino skulle säga skiterknäck för det är ett amnesty möte på skolan som jag skulle vilja gå på men jag är såå nervös vet inte riktigt varför men men. Så jag sitter här och velar, ja men jag går det blir kul! Eller nej jag går inte, skönare att vara hemma men jag tror att jag går eller nej. Och så vidare, vet inte vad jag ska göra, aaa jag blir galen!
Men jag tror jag ska gå och slåss för de männskiliga rättigheterna!


Kommentarer
Postat av: Malin

hhiihihihihihihhi, Emma skiter knäääck, emma skiter knäääck!!!! :D

2009-01-26 @ 17:28:11
URL: http://malinoemmao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0