Malin

Hejsanhoppsan :D

Har ni gjort något roligt idag da? :)
Själv så har jag ju suttit i en bil i ca 7 timmar, inte det roligaste, men vet ni? när vi åkte förbi norrköping(tror jag det var) så var det - 15,5 grader ute! Snacka om kallt, och jag håller på att frysa fingrarna av mig nu när jag sitter vid datan, det var typ 11 grader i hela huset eftersom vi inte varit hemma och det har varit så kallt, men där nere så eldar vi, men i mitt rum så är det fortfarande 11 grader :P


Haha, nu glömde jag vad jag skulle skriva, så nu ska jag kolla på Scrubs




hehe, bilddamp :D


Nu ska jag börja göra mig iordning och kolla klart på Scrubs, känner att jag måste få skaffa en ny sovrytm inför skolan :P

Sussa sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0