Malin

Hejsanhoppsan :D

Tjaa, idag så har jag varit i skolan och haft en massa roliga lektioner (INTE) men juste, idag så blev Lotta och jag itervjuade av typ Lokaltidningen här i Sumpan, den heter typ Nytt i Sundbyberg tror jag, men iallafall, vi blev intervjuade om våra uppfinningar som vi gjorde i 8an, får väl se hur mycket som kommer med och sånt, den kommer ut i mitten av Februari trodde hon, och hon tog en massa kort, hoppas bara att det blev någon bra :P Annars så bara normal skoldag,


Och just nu sitter jag och kollar på Two and a half men och sitter bara här vid datan och har det allmänt tråkigt :P


Här kommer en dagens låt i alla fall :D

Wait for you - Elliot Yamin (Song and Lyrics)
 


Skriver kanske senare ;)

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0