Malin

Hejsanhoppsan :D

Sorry att jag inte skrivit tidigare, men efter skolan så åkte mamma och jag på öppet hus på Djurgymnasiet, och det såg riktigt bra ut :)


Annars så har jag inte så mycket att säga, asså nu när skolan har börjat igen så har jag ingen ork kvar när jag kommer hem, och då blir mina blogginlägg inge bra, ska försöka få ändring på det, jag ska kämpa :)
Medans så kan ni få en bild på mig ifrån min mobil som är så cp att jag inte kan ladda in mina bilder i datan, så jag har först skickat över dom till Elins mobil och sen in i datan, men denna bild är ganska gammal, men ser väl typ likadan ut, hihi :)



Men nu ska jag nog springa iväg och lägga mig i badet tror jag, skriver antingen ikväll eller imorgon ;)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0