Malin

Hejsanhoppsan igen :D

Nu har jag duschat klart, eller okej, jag duschade klart typ 5 över 9, men jag har kollat på Flickan med två ansikten (på 5an) samtidigt som jag kollar på Andra Avenyn (på 1an) i reklamen ;)

Annars dåee, skolan såg bra ut, det var roligt att kolla på alla djuren :D


Men det jag ville lägga in var dom hära roliga låtarna :D

PART OF YOUR WORLD [Chipmunk style]



The Circle of Life - Chipmunk Style




Part of Your World
 


The Little Mermaid - Part of Your World
 


Part Of Your World- Disney The Little Mermaid Sing-Along



HAHA, nu blev det en himla många Ariel, men jag kunde inte bestämma vilken jag skulle ta :D

Men nu ska jag göra mig iordning och sen lägga mig och läsa

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0