Malin

Hej igen :)
Vad har ni för er en ruskig söndag som denna da?
Man vill ju inte vara ute för det är sånt skitväder, men vad ska man göra inne egentligen?

Själv sitter jag och kollar på Let's Dance(vet redan att Bella åker ut) eftersom jag missade det i fredags. Jag skulle ju egentligen hålla på med tyskan just nu, men jag tänkte att Let's Dance inte började förrän typ 14.10(fråga mig inte var jag fick den tiden ifrån:P) men den började ju 12.55(om jag inte minns fel) så då hann jag ju inte göra någon tyska, men jag ska väl försöka mig på den efter Let's Dance, om jag orkar, hiihi :P Men jag har väldigt stor lust att kolla på Hairspray sen, eller gå ner och spela James bond playstation2spel (vi fick det igår, dom hade kört "klart" det) men jag har ändå ingen lust, uuuuusch, jag är såå uttråkad, men jag vill inte göra nåt, men har ändå spring i kroppen, hahah :P




Men nu börjar Let's Dance igen, hörs kanske senare

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0