Malin

Hej på er :D
Jag skrev inte igår för jag kände att jag inte hade något att skriva om, så då skulle det bara bli ett skitinlägg :P jag satt inte ens vid datan trro jag, kom väl hem från skolan 17.25 och då kollade jag på tv och sen så övade jag på liite på engelskaläxan som var till idag(gick väl okej) och så övade jag på SOläxförhöret(gick väldigt bra faktist, tror jag:P)

Men idag så har jag väl inte gjort så mycket, typ :P
Jag kan berätta en rolig sak som jag sa till Bellen i tyyyp, tisdags eller onsdags, jag minns inte riktigt, men ändå.
Men vi satt i matsalen och Bellen(som äter väldigt snabbt) hade ätit klart, så då satt hon och läste(One Piece(stavas?!) tror jag) och Lotta och jag satt fortfarande och åt, haha, och jag var på lite rethumör, och när jag är det, så brukar jag göra nåt mot dom, och sen fråga om dom blev sura, haha. Men i alla fall, så satt Bellen där, och när hon läser så försvinner hon i sin bok, så då sa jag till Lotta typ: "Kolla vad Bellen ser sur ut, hon är så jävla emo... blablabla, vi kan säga hur mycket vi vill utan att hon hör hihihi! "Men jag vet ju att hon hör med det är så roligt att låtsas som att hon inte hör oss :P Så frågade jag henne typ, "är du sur? asså du är alltid så sur, alltid sur, så jävla sur, sur sur sur, asså Bellen, måste du vara så himla sur?! sursursur! Vet du? om man ska beskriva dig med 3 ord, då skulle det bli Sur, ... Sur & SUR!! hhahahahah" Så satt vi 3 och garvade åt det ett långt tag, och även dom som hade hört vad jag hade sagt garvade, det var lite pinsamt, hahaa :D Det är svårt att återberätta, man måste helt enkelt ha varit där :P


Annars så sitter jag och kollar på Made , och har ganska tråkigt, men jag skriver ikväll eller imorgon igen :)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0