Malin - I taket lyser stjärnorna

Hej på er!
Igår kunde jag inte blogga eftersom internet inte funkade, tror det var för att det är någon ledning här utanför typ som har blivit nerriven, men idag funkar det i alla fall :)

Men igår så var jag på öppet hus på Cybergymnasiet, och det såg okej ut, vet inte riktigt, det är så svårt att veta liksom, men vi får se, dom skulle ju typ börja med naturbruk så kanske, menmen. Haha, på bilden i skolan så målade jag slingor med vattenfärg i Lottas hår och också gjorde Bellen slingor i mitt hår, det blev sketasnyggt, fast det var lite jobbigt att borsta sen på kvällen, och jag hade inte så stor lust att tvätta håret igen när jag hade gjort det kvällen innan och under dagen då vi hade simning på gympan.

Idag så har jag haft skola, slutade vid 16.10 typ, cyklade hem, kollade lite på Fantomen på operan som Elin satt och kollade på, senare ringde jag mamma och hon kom hem så åkte vi iväg till Solna Gymnasium där det var öppet hus, Elin gick där (min syrra för dom som inte fattat det :D), det såg väl bra ut, åkte väl mest dit för att jag ville se hur Elins skola såg ut (Elin stod stundenten 08, så det var ju ett halvår sen) men jag ska inte börja där, inte som det ser ut nu i alla fall.
Annars då, ska kolla om det finns biljetter till I taket lyser stjärnorna imorgon på premiären, men man vet aldrig. Just nu har jag börjat läsa boken, eller har väl kommit en fjäredel, men både Elin och jag läste den för ett par år sen och tyckte den var riktigt bra, så ville fräscha upp minnet lite så jag läser om den.


I Taket Lyser Stjärnorna - Trailer


Men nu ska jag nog springa iväg och duscha och sen lägga mig och läsa I taket lyser stjärnorna, fast först beställa biljetter till bion,

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Åh, får man följa? :D

2009-01-29 @ 22:04:09
URL: http://nallenellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0