Malin

Hej på er!

Jag har inte haft ork eller tid att skriva förrän nu..

Men imorse så red Emma och jag, jag fick Amigo och vi red över bommar, och nästa gång ska vi nog hoppa, mamamia! hihi, men vi får hoppas att det går braa, har hoppat med amigo en gång förut, men han brukar tydligen bromsa och kasta av människor så jag kanske ska få någon annan häst :( menmen.. Hoppas jag får Amigo ändå :D
När jag kom hem så åt jag lunch och sen så sov jag typ lite i soffan, hihi, gick och duschade och sen så åkte mamma och jag iväg till Kista, I taket lyser stjärnorna var riktigt bra!! Gå och se den, men jag skulle rekommendera att ni läser boken innan, man fattar bättre då ;)
Därefter gick vi inte på Gina tricot och jag köpte en svart "tjocktröja" sån med ett märke på bröstet också köpte jag ne vit t-shirt med en konstig gubbe på med rosa ögon :D

Men nu så ska jag springa ner för middagen är serverad:) (fast jag dukade!! hihihiih)


Hörs kaaanske senare

pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0