Malin

Hej på er :)

Idag så har jag inte varit i skolan, yay skolk! haha, nej men idag ås har jag varit hos doktorn på förmiddagen och sen så har jag ätit lunch på Odenplan med mammi och sen så tog vi en sväng förbi Solna centrum där jag köpte ett svart enkelt baslinne och sen så en vit topp med en typ rosett fram och sen med "fejk"hängsle, schnygg :D (på gina tricot)

Det blev ingen bio idag, man kunde inte beställa biljetter utan bara köpa och det orkade vi inte hålla på med, så det blir väl kanske bio i helgen istället ;) vi får see.. annars så har jag läst klart boken i alla fall, och det gick ju snabbt, typ 2 och ½ timma ;D och jag var rädd att jag inte skulle hinna läsa klart den förrän vi skulle gå på bion (vi planerade ju att gå på den idag) haha, men det hann jag ju gott och väl, så nu ska jag fortsätta med älskade Breaking Dawn, hehe, snart får du tillbaka den Emma, bara liite kvar nu :)

Annars så blir det tacos ikväll, smarr, men nu ska jag nog springa iväg och kolla på Pirates of the caribbean - vid världens ände som Elin håller på att kolla på, fast den kanske är slut, aja vi får se.. ;)



Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0