Malin

Hejsan allihopa :D

Sorry att jag inte hann skriva igår, men jag hade fullt upp med skolan och efter skolan så var jag tvungen att arbeta med min SOuppgift, och den tog lååång tid ;)
Tyvärr så kan jag inte skriva mer idag eftersom att Elin har datan, men nu lagar hon maten så jag passar på ;)

I helgen så är jag fullbokad i alla fall, imorgon så är det ridning, efter det gamla stan för att gå och kolla i affärer, efter det hem till Lotta(trro jag) och där så ska vi ha lite "födelsedagskalas" för Lotta som fyllde år vid jul, och  kolla på film, sen så ska vi (Jag, Bellen & Ellinor) sova där och på söndag så ska vi fotografera, och temat är EMO :D

Vad ska ni göra i helgen da??

Nu måste jag dra,

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hihi, gud vad kul det kommer att bli! :)

2009-01-09 @ 22:25:46
URL: http://nallenellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0