Malin

Hejhej :D

Nu sitter jag här igen, vid datan, men den är ju så bra :D Fast jag måste egentligen öva på min engelskaläxa, men den är såååå tråkig så jag vill inte... men plikten kallar..

Annars då, juste, min cykel suger, bromsarna funkar inte, så jag bromsar med fötterna i backarna, idag stod jag ute i kylan och försökte få upp baklåset, tillsist så sparkade jag på den, då gick den att låsa upp, men aja, på vägen hem så var det i alla fall sviiinkallt, så när jag kom hem så såg jag att det var - 5,6 grader, jahapp.. jag tycker vädret kan bestämma sig någongång, ska det vara - 5 och snö eller ska det vara + 4 och typ regna. Detta är jobbigt, för man vet inte hur man ska klä sig, vinterjacka eller eller regnjacka, fingervantar eller tumvantar, mhmm, jobbigt :P

Men nu ska jag kolla på Two and a half men som går på 3an, dom är såå bra :D

(hittade inte någon utan text)



Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

:=)

2009-01-15 @ 20:14:11
URL: http://surasani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0