Malin

Hejsahoppsan :D

Sory för väldigt dålig uppdatering, men jag har inte haft tillgång till någon dator eftersom Elin har haft den bärbara hela tiden ;) Själv så har jag kollat på hela Veronica Mars säsong 2 som det var maraton påi förra veckan/helgen, jag gick ju i skolan så Elin har spelat in hela, hehe, men jag ska väl köpa den boxen snart, har 1an, men dom andra är så jävla dyra, köpte säsong 1 på rea tror jag det var, typ "innanjulrea" hehe :D jag är så snål så vill inte köpa saker själv, hahah :D:D

Tjaa, nu sitter jag i datasalen i skolan och har ptyp precis haft NO, vi fick sitta kvar eftersom vi inte har SO förrän kvart i 11. Vad tycker ni jag ska ta som jag ska typ skriva en upopsats om, Svarta hål eller Big Bang, jag vet inte, lika plågigt vilken jag än tar såå... hihi :P

Men nu ska jag ta och läsa andras bloggar då jag inte har hunnit det,

Skriver så fort jag får tillgång till en dator ;)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0