Malin - Ben Affleck

Hej igen :)


Asså är det typ Ben Affleck"kväll" ikväll eller? nu är det en till film med honom och den heter Gigli, den är riktigt bra, väldigt rolig, men jag vet inte om jag orkar vara uppe till tolv, haha, i know, loooser, haha, men jag gick ju upp vid 05.40 imorse, så är ju lite halvdöd nu, men vi får se, annars så får jag väl kolla på den imorgon(har även den filmen) ;)


Amerikansk komedi från 2003. Smågangstern Larry Gigli får i uppgift av maffian att kidnappa den utvecklingsstörde brodern till en mäktig åklagare. Han tycker att det låter lätt som en plätt. Det till synes enkla uppdraget visar sig dock vara svårare än han någonsin kunnat drömma. Han blir nämligen riktigt förtjust i sitt kidnappningsoffer och - som om inte det vore illa nog - faller han som en kägla för sin lesbiska medhjälpare, den fenomenalt vackra Ricki.


Nu ska jag fortsätta kolla på filmen... och bara för det blev det reklam haha.

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Ben är inte dum :)

2009-01-18 @ 18:38:22
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0