Malin - Dagens låt!

Tjabatjena!

Fan också, nu skickade precis någon ett virus till mig på msn, men jag öppnade det inte, då borde det väl inte hända något? eller? aja, man får hoppas på det bästa, det är så jobbigt, för det är typ så att om det är 1 person som får viruset, så sprider det sig till alla på dens msnlista, och jag har många på min msnlista (218st) så då får jag det dära viruset jämt och ständigt, men det försvinner typ av sig själv?!?! Men i alla fall..

Sitter här och kollar på Let's Dance, samtidigt som jag letar efter en låt med den rätta videon, men det finns det ju såklart inte, så frågan är om jag ska lägga upp den rätta videon + den rätta musiken eller bara musiken, mhm.. jag nöjer mig nog med musiken, annars så kanske ni inte orkar kolla på nåt av dom :P

Asså kan det bli mer jobbigt?!?!??! nu kan jag inte ens ta den som är den rätta musiken, så då får ni den feliga(alltså inte hela låten menar jag då) låten med rätt video.... jobbigt!

Shrek - I need a Hero


Nu blev jag lite sur, hihi, så nu ska jag fortsätta kolla på Let's Dance, och kanske springa iväg och bada i pausen, men vet inte riktigt om jag hinner... :P

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0