Malin - Dagens låtar!

Hej på er igen :)

Blackeberg såg bra ut, men jag vet inte riktigt än vilket program jag vill ha, asså att välja gymnasium är riktigt jobbigt, och krävande! haha, men det löser sig väl, hoppas jag.
Annars så skulle jag kanske ha gått på en typ "föreläsning" om ridningen, typ olika saker om hästar, tror jag. Men då hade jag behövt(och Emma om hon hängt med)  åka ända till Väster Haninge, och jag var inte riiktigt sugen på det :P Också är ju ändå gymnasium viktigare eftersom man inte behövde komma på hästsaken, men det var bra om man kom på det ;)
Åkte du dit Emma?? om du gjorde det så får du berätta vad dom sa och sånt på lördag :)

Annars så ska jag snart springa ner och duscha och packa badkläderna eftersom vi har simning på gympan imorgon, om vi nu har någon gympa, i måndags så hade vi ingen även fast vi skulle ha haft, småbarnen hade tydligen idrottsdag/vecka, men det återstår att se;) Men jag ville lägga in 3 låtar först :)


Veronica Maggio - 17 år
 


Veronica Maggio - Måndagsbarn
 


Veronica maggio - Nöjd



Nu ska jag gå och duscha och sen läsa Breaking Dawn/sussa :)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Yonna

Veronica Maggio har faktiskt sina stunder då hon är riktigt bra :)

2009-01-28 @ 20:45:30
URL: http://tistlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0