Malin - i skolan

Hejsanhoppsan allihopa :D

Har ni gjort något roligt idag da?
Själv så har jag varit i skolan, eller jag är i skolan snarare sagt, vi slutar väl om 5 minuter, har precis haft ett 3 timmars blockpass, och man kan ju snacka om hur roligt det har varit, skittråkigt alltså, vi kollade väl på någon film, den sov jag igen halva typ, sen så ska vi ha jobbat med våra "uppsatser" nu här i datasalen, men jag har väl bara suttit och läst en massa bloggar och annat skit, eller Bellen och jag har gjort det, eller snarare sagt alla har gjort det, haha :D Men jag får väl skylla mig själv antar jag, jag får väl bara jobba hemma eftersom jag är så slö i skolan :P haha menmen, jag överlever

Men nu så slutar vi om 3 minuter, så nu ska jag lägga in en låt, och sen dra

The Best Damn Thing - Avril Lavigne
fine nu funkade inte den bara för det, bajs också, och nu klagar vår lärare på att vi måste dra :P hihi

här har ni en länk till den i alla fall :D
http://www.youtube.com/watch?v=L6078CjSWKk


hörs kanske hemma,

pussar och kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0