Malin - Söndag

Hej på er :D

Nu sitter jag här vid datan och kollar runt lite på internet, samtidigt som jag kollar på Chasing Liberty på 5an, den är braa :D

Annars idag så har jag hängt upp tvätt, diskat och typ kollat på film hela dagen, först så blev det War of the worlds, sen Hairspray(den gamla från 1988) och nu Chasing Liberty :D





Amerikansk komedi från 2004. Anna är presidentens dotter och ständigt omgiven av livvakter som hindrar henne från att ha ett normalt tonårsliv. Allt Anna vill är att bli förälskad och få göra samma saker som sina vänner. På besök i Europa smiter Anna från vakterna och beger sig iväg på en resa genom Europa tillsammans med sin nyvunne vän Ben, men Anna anar inte att Ben bär på en hemlighet som kan förstöra allt.  

Också har jag väärsta träningsvärken i armarna, på insidan av armbågarna(vet inte vad det stället heter, haha) antar att det är ifrån ridningen igår, höll ju på att dra i tyglarna hela tiden i en övning ;D men vi får väl hoppas att det försvinner till imorgon då jag har gympa i skolan... man kan ju hoppas ;P

Men nu ska jag fortsätta kolla på filmen,

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Yonna

Åhh filmdag är myyyysigt :D

Chasing liberty är mycket bra och han är ögongodis ;)

2009-01-19 @ 17:03:24
URL: http://tistlan.blogg.se/
Postat av: Yonna

Svar: haha jaa jag vet man har aldrig tid att fixa hår.. jag har typ alltid tid på kvällen,, men då ska man ju sova och då kan man ändå inte visa det för nån :P

2009-01-19 @ 18:05:00
URL: http://tistlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0