Malin - videosar

God morgon allihopa, eller kanske god dag :)

Igår så var vi ju hos kompisar och där blev det mat och en massa playstation 2 spelande :P haha.
Annars idag så skulle mamma och jag åka till Stinsen men det blev inte av och Elin vill inte hänga med mig till Solna centrum eller Kista, menmen.. får väl sitta hemma och ha trååkigt hela dagen istället :P Fast jag måste göra en massa tyska också, men jag orkar inte, vaknade vid typ halv 11 idag, och jag känner att jag inte är riiktigt utvilad efter det att jag gick upp så tidigt igår, men det får man väl leva med :P
Men jag vill också lägga in en bra låt och en rolig video från Fredag hela veckan, haha, fett bra :)

3 Doors Down - Here Without You



Fredag hela veckan - Om du lämnade mig nu


Men nu ska jag springa iväg och försöka göra tyskan, hörs kanske senare

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0