Malin

Hejsan allihopa :D
Saknat mig? :)

Gott nytt år får man väl börja med att säga, även fast det är lite sent, haha :D
Hoppas ni alla har haft det bra, själva har det varit super, jag orkar inte berätta allt men jag har blandannat varit ute mycket, åkt skridskor och gått på promenader, sen så har vi ätit god mat och bara varit, juste haha, hela "gänget" med kusiner och vi åkte och kollade på bio, Australia, så då satt vi 9 personer på en lång rad, haha, okej, låter inte roligt, men det såg lite skoj ut :D Men filmen var riktigt bra i alla fall ;)

Men nu hinner jag inte skriva mer, för nu börjar Victorias secret fashion show igen på 3an, skriver kanske senare

Denna är cool! :)



Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0