Malin

Hejsan :)

Hur är det med er da?
Med mig är det bara bra, ska väl snart börja göra mig iordning inför sängen, fast är inte trött men mamma och pappa ska jobba imorgon och då är det så jobbigt att vara tyst :P

Annars i helgen så har jag inte gjort något speciellt, hade ridning med Emma i lördags och det gick super, vi körde en liten tävling med bla lite labyrinter(stavas?!:O) och hoppning, skoooj :D Jag kom 5a tror jag det blev men det var bara för att Amigo är en liten slöis, men hoppa med migäger han på :P hihi, han gillar mig för han vägrar hoppa med någon annan för han kastar bara av dom men inte mig :) lovivlovi Efter det så sov jag väl lite i soffan när jag kom hem och typ inget vettigt :P

Idag så har mamma och jag städat lite överallt, juste, ska även kolla om mina skor är torra, jag har tvättat mina favoritskor :P Annars så har vi väl inte gjort så mycket, kollat lite på tv  typ ;D


Och vet ni vad jag funderar på att göra?! Köpa en egen bärbar dator med en dongel(stavas?!) till och då kan jag uppdatera mera. Jag ska ju sommarjobba i sommar och tänkte köpa datorn för det :) Hoppas även på ett litet bidrag då jag jag fyller år också, moahhahah:D Ska även försöka gå på en kurs så att jag får övningsköra då jag fyller 16 i sommar dåra :D yaay!

aja, nu har jag typ bara skrivit en massa strunt men sorgligt nog så kommer jag inte ha datorn imorgon för lilla röven Fredrik ska ha den :P så vi får se om jag lyckas sno den en liten sekund ifrån honom men kommer natagligen inte lyckas, så vi hörs när vi hörs!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0