Malin

Hejsanhoppsan! :)

Lyckades sno datorn ifrån Fredde, mohaha :D

Tjaa, ännu en ointressant dag idag, varmare i alla fall, gick runt lötsjön med Freja och sen har jag kollat på Lost och spelat sims2:P Har nu kollat klart på säsong 3, det var även min sista box, har inte köpt 4an ännu så jag har kollat på nåt avsnitt på nätet men nu måste jag vänta i typ 50 minuter innan jag kan kolla mer för det är nån jobbig tidsgräns, bläää :P
Men jag kan väl passa på att gå ut med Freja och lägga upp bilder ifrån balen, skolavslutningen och klassresan :)
Dom kommer inte i detta inlägg för datan har typ damp nu, men jag ska göra ett nytt nu, får se om jag pallar lägga upp bilder ifrån alla ;)

Hörs om några minuter om allt går som det ska :P

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0