Malin

Hejsanhoppsan! :)
Nu är jag hemma igen, eller kom hem vid ca 20.30 men pallade inte göra något vettigt då :P

På midsommarafton så gjorde vi (jag och min familj dåra) inget jättesärskilt, men vi hade en jordgubbstårta med massaaaaa jordgubbar i och på :) smarr

(bild hittad på google.se där alla "onödiga"  eller liksom som jag bara tycker passar till texten, bilder jag har kommer ifrån)

Annars på landet så har det inte hänt så mycket, har badat 2 gånger, första gången så var det sviiiinkallt! men sen idag så var det sköönt, haha Freja älskar att bada så även om det är kallt så kastar hon sig i och sen så skvätter hon på oss :P Annars igår så var jag och handlade kläder, det blev några tröjor/linnen och halvkorta mjukisbyxor sen även ett par rosa skor = me like :D

Men nu har jag inte så mycket mer att skriva, vet inte riktigt när jag kommer skriva igen, det är ju sommar så man är ju och badar och sånt och då hinner man inte ;) men jag skriver så snabbt jag får tid :)

(bilder kommer senare om ni vill se)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0