Malin - Balen

Hejhej :)
Här kommer några bilder ifrån balen :D


Lotta, jag och Bellen innan balen


Jag och den heta Rolls Royce'en vi åkte dit med :) Jag däremot ser inte klok ut, ser även ut som att jag håller på att bryta benet :P


Lotta, jag, Bellen & Ellinor framme vid skolan


paaarty


Nu pallar jag inte flera haha, tar ju så jävla lång tid att ladda upp dom!
Återkommer med klassresan och avslutningen.

Juste, vet ni vad som är så orättvist att jag dör?! Bellen ska vara i USA i 7 veckor, hon är framme ca 10 ikväll, så jävla lyckos! jag och Lotta skulle kanske åka och hälsa på henne någon vecka eller nåt men Lotta ville inte så det blev inget :( asså jag är fett avis! ;P

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0