Malin - Dagens låtar!

Hejsan på er!
Det var verkligen skitlänge sen jag skrev, jag vet men jag har/håller på att ta en paus, jag känner att om jag ens skriver inlägg så är dom inte så intressanta eller roliga :/ mitt liv är liksom inte så himla spännande om man säger så :P
Det är även så att min storasyrra och jag delar på denna bärbara datan(den som jag alltid sitter vid,) har flera andra men detta är "min som jag andvänder" medans min lillebrorsa har en egen stationär(stavas?!) dator i sitt rum där han sitter vid 24/7, men nu har han fixat virus på den så då tar han över denna dator eftersom han kommer hem först ifrån skolan, så jag får ingen chans att få denna dator så sitter knappt vid datan längre, och då kan jag ju inte skriva inlägg...:( hoppas att pappa lyckas fixa freddes dator så att jag och elin får tillbaka denna, jag tycker han borde få lära sig en läxa genom att inte få sitta vid någon dator förräns hans har fixat sig menmen..

Det var 9ornas bal igår, jättekul! Min klass var även på klassresa i helgen på Waxholm och gjorde "minifångarna på fortet sak" och det var faktiskt riktigt kul :) Bilder och sånt ska jag försöka fixa senare, har inte laddat in dom i datorn ännu, undra vad det kan bero på... (läs text ovan, grrr)

Här är mina dagens låtar, den första där dom sjunger lovelovelove hela tiden är verkligen min nya favorit, haha från gossip girl såklart :)


Season of Love - Shiny Toy Guns


Signs - Bloc Party



Nu ska jag nog kolla på Lost, skitlänge sen nu! är fortfarande bara på säsong 3 i typ mitten(har ju boxarna) också såg jag igår att typ säsong 5 går på tv och jag kollade lite, och vet ni hur mycket jag fattade?! noll!  måste kolla! Eller måste nog gå ut med Freja först, men efter ;)


Såg även att vi har fått besöksrekord, hihi jättekul tycker jag, nu blev jag typ skitsugen på att skriva men kommer ju antagligen inte få tillgång till någon jävla dator :P Men jag(och emma förhoppningsvis) ska försöka skriva oftare och hoppas att ni stannar!


Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0