Malin - Skolavslutning i 9an

Hej igen :)
Här kommer några bilder ifrån skolavslutning i 9an på Ängskolan!


Lotta och jag! Vi är såå duktiga, lyckades köpa samma klänning... Ser även här ut som att jag bryter benet, mmhm ;P



Bellen och jag. Suddig menmen. Asså jag ser ut att bryta benet på typ varje bild, fast inte så jättemkt på denna haha :P


Några i min klass + föräldrar


Lottas eller min avslutningsros (minns ej)


Mina älsklingar - hade dom på balen och avslutningen :)


Lotta och jag, i slöjden. Våran tradition att gå dit på avslutningarna eftersom vi alltid har något vi måste göra klart :P


Lotta, jag, Freja & Fredrik. Jag ser mongo ut som vanligt :P


Nu ska jag kolla om det går att kolla på Lost igen :P
Bilderna ifrån klassresan kommer antagligen imorgon.

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha! Vi äger. Köper samma klänning fast jag va i sumpan och du i Karlskrona! XD

2009-07-02 @ 20:01:41
URL: http://vampyrflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0