Malin - sommarlov!

Hejsan på er!
Fredrik är någonstans så nu är datorn faktist ledig, men tror han kommer hem snart :(

Idag så slutade jag 9an så nu är det sommarlov! men jag kommer sakna 9:4 ängskolan så himla mycket, tänk om man aldrig träffas igen liksom?! fett deprimerande:'( är några av dom som jag verkligen kommer sakna, jag som är så dålig på att hålla kontakten också... får sittar och grina i ett hörn senare.. :P

Nu har jag nyss fikat med en avslutningsjordgubbstårta, smarr. har även badat/duschat Freja, så jag är helt blöt nu mn jag pallar inte byta kläder:P Hon har rullat sig i en vattenpöl där det tydligen var målarfärg i så nu är hon grön/röd/grå, lyckat liksom haha tyvärr så försvann inte allt men det har bleknat lite i alla fall, men det försvinner väl snart:)

jahapp, vad ska man göra nu da? Fredrik har på nåt spel där det är musik på som man inte kan stänga av så jag kan varken lyssna på musik eller kolla på någon film/box, booring :P Får väl försöka leta reda på lite fler bloggar och läsa :D

Hörs senare hoppas jag, ska även ladda in alla bilder i datorn så att ni kan få se dom :)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0