Malin

Hejsanhoppsan! :D

Igår så kollade jag typ bara på tv och pluggade så det blev inge uppdatering dåå :)
Idag så har jag haft utvecklingssamtal och varit på gympa med Lotta så blev inge förrän nu :)
Tjaa, skola idag, som vanligt, fick tillbaka våra nationellaprov i engelska idag (en del av dom i alla fall) och det gick väldigt bra för mig, *happyface* Annars nu så har jag sattit på inspelning på DH så att jag kan gå och lägga mig i tiid, nu ska jag gå och duscha, eller okej, nu gick Fredde in i duschen så får väl vänta tills han är klar.. :P

Hallå, när Lotta och jag var påväg hem från Gympan så trodde vi nån hade värsta partyt med dunkadunka musik och typ smällare och skit, men tydligen är det typ Syrianier(människor ifrån syrien typ m.m.) som har typ nån festival på Rissneängar, typ hyllar Solen, fett coolt, jag vill fett gå haha! :)


Aja, nu är Fredde klar så nu ska jag gå och duscha :)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0