Malin - A Cinderella Story

Hejsanhoppsan! :D

Idag så har jag varit i skolan, SOläxförhöret förflyttades till mådag eftersom alla var så sega(det var muntligt läxförhör) efter skolan så var jag med Lotta och väl här hemma så har jag kollat på Let's Dance och nu kollar jag på Hjälp! som är så jävla bra haha!
Asså sorry för typ världens sämsta blogg med uppdateringen, men jag har haft fullt i veckan ;) kommer säkert ha det nästa vecka också, jobbiiiigt!

Men som vanligt har jag en dagens låt! :D Ur filmen A Cinderella Story

A Cinderella Story - At The Game (Hear You Me)



(Det är extremt jobbigt att lyssna på låtarna när "ipoden" där uppe spelar musik, men vet tyvärr inte riktigt hur man tar bort den men det är bara att pausa så kan ni lyssna;P)



Men nu måste jag faktist gå på toa för nu blev det reklam :P

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0