Malin - Dagens låt!

Hej på er!

Nu ska jag strax springa ner och kolla på Criminal Minds men innan det tänkte jag bara passa på att kasta in ett inlägg:)

SOpluggandet går... inte så bra, kommer inte igång och är inte helt tusen på vad jag ska plugga, orkar inte och ingen annan här hemma pluggar så då vill ju självklart inte bara jag plågas som ni fattar ;) haha

Men det var en låt som jag ville lägga in men självklart så kan man inte ta det så ni får helt enkelt länken istället ;) Egentligen letade jag efter en bättre låt men den hittade jag inte men jag hörde denna så tog den istället ;P

Kurt Nilsen - Here She Comes

Nej nu börjar Criminal Minds snart, och jag får väl plugga i pauserna antar jag... Hoppas ni har något roligare för er än jag!!

Pussar och hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0