Malin - Dagens låtar!

Hej på er! :)

Nu sitter jag här som vanligt :P Fast istället för tv så har jag musik på, även fast jag har tven på i bakrunden med ljudet avstängt (a) hiih:)

Annars dåe, idag så har jag varit i skolan och efter skolan så cyklade jag till Sumpan och köpte present till mamma (hon fyller år idag) efter det så cyklade jag hem och här är jag nu, idag så ska jag göra Tyskaläxan som är till på fredag så att jag har den gjord, efter det så ska jag nog försöka plugga lite SO, vid 9 ikväll så ska jag också spela tennis med pappa ;)

Men nu ska jag ta och ladda in Jesus Christ Superstar skivan som jag lånade av Emma i min ipod:) Ni kan få 2 dagens låtar som jag tycker är bra, nån av dom borde vunnit melodifestivalen, eller kanske Amy Diamond, äh, ni får hennes låt också :)


E.M.D - Baby goodbye (Melodifestivalen final 2009)


H.E.A.T - 1000 Miles (Melodifestivalen final 2009)


Amy Diamond - It's My Life (Melodifestivalen Andra Chansen 2009)



Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Emmao

Emd är så JÄVLA DÅLIGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-03-18 @ 20:57:34
Postat av: Anonym

Håller med Emmao!

2009-03-18 @ 21:27:39
Postat av: Malin

EMD ÄGER !!! :) vissa låtar i alla fall

2009-03-18 @ 23:05:25
URL: http://malinoemmao.blogg.se/
Postat av: Moi

Japp! EMD ägde! mohaha :D Men Heat var ändå bäst!



Pease people

2009-03-18 @ 23:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0