Malin - Earth Hour 2009

Hejsan! :D

Har ni saknat mig?:P
Har inte orkar skriva nåt för jag har kollat på Loooost :D hihi, har kommit en bit in i andra säsongen nu, har även beställt hem den tredje säsongen :D hahaa, så jag är upptagen en tid framöver, hoppas vi inte har så mkt att göra i skolan veckan som kommer, då blir det jobbigt :P

Annars så har det inte hänt så mkt, var på ridning idag, roligt :) Annars så hade Lotta och jag planerat att vi skulle åka till Skansen ikväll då det är lite show där med Earth Hour, men vi sket i det, mest för jag orkar inte (a) kommer säkert ångra mig menmen, har redan sett EMD 3 gånger och Molly 1 gång så man kommer säkert se dom igen så vi klarar oss nog :P


Är ni med på Earth Hour da? jag är!


Nej nu ska jag be mamma att hjälpa mig rensa i min bokhylla så jag får plats med alla mina tvboxar hihi :)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0