Malin - Fredag!

Halloj!
Äntligen fredag! :)

Skrev inget igår för jag pluggade och kollade på Ett öga rött  :) Sov även lite i soffan (a) Och vet ni? Igår på blocket så var jag och min klass på ett reningsverk, det på Lidingö, Käppala  (<--LÄNK) hette det :) Haha, det luktade ju självklart skit på vissa ställen men det var ganska intressant :D Ellinor hade parfym med sig som vi stog och sniffade på hela tiden så vi överlevde, dom har även riktigt bra luftkonditionering där så det är ju lugnt ;)



Annars idag så har det varit skola, hihi jag är glad för jag fick VG på nationella i Engelska, yaay :D Annars idag så har jag inte gjort nåt, ska väl gå ner (sitter i Freddes rum vid hans dator) och kolla på en massa inspelade program ifrån veckan som jag inte orkat kolla på :)

Hörs kanske senare

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0